روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۲۵ ب.ظ

۰

در حالی که بنیاد مسکن به عنوان متولی عمران و آبادانی روستا، طرح هادی روستای ممرآباد در شهرستان کاشمر خراسان رضوی را تهیه کرده و این روزها در حال اجرای آن است، اما اهالی نسبت به نقشه و نحوه اجرای آن معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از اهالی روستا با اشاره به اینکه خیابان اصلی روستا که ٢٠ سال قبل با اجرای طرح عقب نشینی آسفالت شده است، گفت: متأسفانه این روزها شاهد اجرای طرح هادی در این مسیر هستیم، به طوری که با نصب جدول در دو طرف این خیابان عملا عرض خیابان را کم می کنند.

محمد سالاری با اشاره به افزایش وسایط نقلیه موتوری در روستا، افزود: باوجود اینکه در ٢٠ سال با حجم پایین وسایط نقلیه موتوری عرض معبر را ١٠ متر در نظر گرفتند، اما حالا که تعداد وسایط نقلیه در روستا افزایش چشمگیری داشته، به جای افزایش عرض خیابان اقدام به کم عرض تر کردن آن می کنند.

یکی دیگر از اهالی روستا نیز با بیان اینکه در شرایط کنونی ضرورت دارد در اجرای طرح ها و پروژه ها و هزینه هایی که از جیب بیت المال می شود دقت لازم داشت، خاطرنشان کرد: قطعا اگر طرح هادی بر اساس وضعیت موجود و نیاز اهالی روستا طراحی و اجرا شود قطعا بسیاری از هزینه‌ها هم کاهش می یابد.

بیگی از اهالی روستا با تاکید بر اینکه در روستاها بواسطه تردد وسایل نقلیه مختلف از قبیل تراکتور، کامیون، نیسان، موتور و تردد دام زنده از خیابان اصلی، ایجاد خیابان وسیع به مراتب ارجع‌تر از ایجاد پیاده روهای چند متری است، گفت: توجه به موارد فوق لازمه اجرای طرح است امامتاسفانه هیچ توجهی به این موارد نشده است.

حبیبی اذعان کرد: با اجرای طرح هادی در روستا، رفت و آمد بسیاری از مردم دچار مشکل شده است و اختلاف سطح بوجود آمده کف حیاط با سطح خیابان مشکلات دیگری بوجود آورده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی