روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

در گذشته شاهد موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. بودیم که با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 

در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.

تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات مستمر موفق شدیم طی سالهای 96و97 در تمامی مسابقات داخل شهرستان، استان و کشور مقام قهرمانی کسب کنیم. 

مهمترین عناوین و افتخارات :

1.کسب مقام قهرمانی شهرستان توسط تیم پسران و دختران 

2.کسب مقام قهرمانی استان توسط پسران و نایب قهرمانی استان توسط دختران 

3.حضور 3 بازیکن پسر در تیم منتخب استان 

4.حضور یک بازیکن دختر در تیم ملی بانوان کشور 

5.کسب مقام نایب قهرمانی کشور توسط تیم پسران 

شایان ذکر است برای اولین بار در سطح کشور اقدام به برگزاری مسابقات لیگ هفت سنگ در سطح روستا نمودیم که تعداد 30 بازیکن در قالب 5 تیم به مدت 8 هفته باهم به رقابت پرداختند. 


پس از کسب موفقیتهای بیشمار توسط نوجوانان سرافراز روستا و به پاس قدردانی، تصمیم گرفتیم در مراسم جشن نیمه شعبان ،با اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی، مراتب تقدیر و تشکری را بعمل آوریم .

ولی افسوس که به دلیل برخی اقدامات و رفتارهای مغرضانه مقام مسئول روستا ،این مراسم برگزار نشد تا شرمنده تمام نوجوانانی باشیم که از هفته ها قبل منتظر چنین مراسمی بودند.

علیرغم چنین رخدادی بر خود لازم میدانیم از حسن نیت و همراهی صمیمانه آقایان حاج محمد رضا خوش باطن (ریاست فدراسیون بومی و ملی استان خراسان رضوی )، حاج علی اصغر روزبه و خانواده شادروان پژمان، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم. 

به امید موفقیت بیشتر این عزیزان 

رضا طاهری 


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۸
رضا طاهری