روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

دومین دوره المپیادبازیهای بومی محلی منطقه یک خراسان رضوی روز سه شنبه مورخ 14 شهریورماه تحت عنوان جام دهیاریها به میزبانی روستای رزق آباد و باحضور تیمهای تربت حیدریه - خلیل آباد - کاشمر الف و کاشمر ب  در رشته های هفت سنگ - خروس جنگی و دال پلان باقهرمانی تیم کاشمر به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات 3 نوجوان ممرآبادی بانامهای امیرحسین ملازاده - محمدبیگی و رضابرامکی حضور داشتند که امیرحسین و رضا در رشته هفت سنگ و محمد در رشته دال پلان شرکت نمود.

شایان ذکر است به همت آقایان رضاطاهری و سرکارخانم اکرم طاهری ، تیمهای هفت سنگ دختران و پسران ممرآباد تشکیل و بصورت مستمر در تمرینات گروهی به مربیگری سرکارخانم خلعتی ( نایب ریس هیئت بومی محلی شهرستان کاشمر ) حضور دارند.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۳
رضا طاهری