روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


و این روزها به پایان رسید ...

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۱۰
رضا طاهری


پس از یک دهه تلاش عزیزانیکه درجهت افتتاح و راه اندازی کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد (آقایان حسین پاسبان، جعفر حمیدی،محسن نوری، علی نوری، مجید نصیری، علی ذوقی ،خانمهای حسین نژاد، ملازاده طاهری و..) سهم بسزایی داشتند و انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی مذهبی و.. همچنین کسب رضایت حداکثری مردم روستا و انعکاس بسیار زیبا در سطح کشور، متاسفانه این روزها شاهد تخریب این بنای فرهنگی در روستای ممرآباد هستیم.



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۴۵
رضا طاهری

پس از اقامه نماز عید سعید فطر و در حضور نمازگزاران روستای ممرآباد ،جوایز و کاپهای قهرمانی نوجوانان هفت سنگ روستا که مربوط به سال گذشته بود، به همت جناب آقای حاج علی اصغر روزبه و باحضور اعضای محترم شورای اسلامی به این عزیزان تقدیم گردید . هرچند بنا به دلایلی برگزاری مراسم تجلیل چندین مرتبه به تعویق افتاد، اما ارزش کار نوجوانان ورزشکار ما آنقدر بالا بود که بزرگترهای روستا آستین همت بالا بزنند و این مراسم را در عید فطر برگزار نمایند. 

باتشکر از تمامی عزیزانیکه در این مدت زحمت زیادی را متقبل شدند بویژه آقایان اکبر طاهری،کاظم پژمان ،حاج اصغرروزبه و همچنین حضور آقایان حاج رضا رستگار، محمد میری و حجت حسین نژاد 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۵۶
رضا طاهری