روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

مسابقات بومی محلی در رشته های هفت سنگ - چوب کشی و طناب کشی با شرکت 700 ورزشکار آقا و خانم از استانهای خراسان رضوی - خراسان جنوبی - خراسان شمالی - سیستان و بلوچستان و گلستان طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (29 تا 31 فروردین 97) در شهر ششتمدسبزوار برگزارشد.

در این مسابقات تیمهای منتخب هفت سنگ و چوب کشی شهرستان کاشمر نیز حضور داشتند.در تیم منتخب هفت سنگ پسران آقایان رضاحمیدی و امیرحسین ملازاده ، در تیم چوب کشی پسران آقای علیرضا عابدی و در تیم منتخب هفت سنگ دختران نیز خانمها نگار نخعی و مهدیه طاهری حضور داشتند.

همچنین آقایان رضا طاهری و اعظم بیگی بعنوان داور قضاوت های خوبی را در مسابقات هفت سنگ انجام دادند.


شایان ذکر است در مسابقات هفت سنگ پسران تیمهای بیرجند - قوچان و زاهدان و در مسابقات هفت سنگ دختران نیز تیمهای خلیل آباد - مشهد مرکزی و احمدآباد  مقام اول تاسوم را کسب نمودند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۳۹
رضا طاهری

 به همت کانون بسیج ورزشکاران ناحیه کاشمر و باهمکاری کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد ، مسابقه بزرگ کتابخوانی از زندگینامه شهید پهلوان ابراهیم هادی برگزار میشود.
در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای بچه‌های جنوب شرق تهران و کسانی که اهل دل هستند، خیلی عزیز است البته این شهید برای جوان‌هایی که کتاب «سلام بر ابراهیم» را خواندند، حال و هوای دیگری دارد.

پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد؛ ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود؛ او در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید، از آنجا بود که همچون مردان بزرگ زندگی را پیش برد....

مسابقه سلام برابراهیم از جلد اول همین کتاب و بصورت حضوری ( کتبی ) برگزارخواهدشد.علاقمندان میتوانند بامراجعه به کانون بسیج ورزشکاران واقع در بلوار سیدمرتضی کاشمر کتاب مدنظر را بصورت نیم بها ( 5000 تومان ) دریافت کنند.

مهلت ثبت نام : تا پایان اردیبهشت ماه 97

نحوه ثبت نام : تماس با شماره 09105765428

زمان مسابقه : سه شنبه 22 خرداد    ساعت 17

مکان برگزاری مسابقه : مجموعه ورزشی 9 دی کاشمر


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۴
رضا طاهری

مسابقات هفت سنگ روستاههای کاشمر جهت حضور تیم منتخب در مسابقات شرق کشور امروز جمعه مورخ 17 فروردین ماه 97 به میزبانی دهیاری قلعه بالا برگزارشد.

در این مسابقات 9 تیم از روستاههای ممرآباد - قلعه بالا - زنده جان - فرگ - رزق آباد و فدافن حضور داشتند که در پایان تیمهای فرگ - ممرآباد و زنده جان مقامهای اول تاسوم را کسب نمودند.

شایان ذکر از روستای ممرآباد 4 تیم ( کانون مسجد جامع ممرآباد - دهیاری ممرآباد - شهدای ممرآباد و شهید ابراهیم هادی ممرآباد )حضور داشتند که در جدول یک حذفی با سایر تیمها به رقابت پرداختند.

در بازی رده بندی تیم شهدای ممرآباد مغلوب تیم زنده جان شد و در فینال نیز تیم شهید ابراهیم هادی ممرآباد با یک نتیجه نزدیک مغلوب تیم فرگ شد.

در این مسابقات تیمهای قلعه بالا - قوژد و زنده جان در رشته طناب کشی حضور داشتند که تیم قلعه بالا به مقام قهرمانی رسید.

در رشته چوب کشی آقای رضا حمیدی از ممرآباد به مصاف حریفان خود رفت که از کسب مقام بازماند.

مراسم افتتاحیه و اختتامیه باحضور بخشدار محترم بخش مرکزی - ریاست محترم اداره ورزش وجوانان - ریاست محترم کمیته امداد و همکارانشان  و  اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی با برگزاری موسیقی آئینی و رژه تیمها برگزارشد. 


اسامی تیم شهید ابراهیم هادی نایب قهرمان مسابقات :

 امیرحسین ملازاده

رضا حمیدی

رضا برامکی

ابوالفضل بیگی

محمدبیگی


سرپرست تیم : اکبر طاهری


همچنین در مسابقات خواهران نیز 6 تیم حضور داشتند که تیمهای فرگ و ممرآباد مقامهای اول و دوم را کسب کردند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۱۰
رضا طاهری

مسابقات هفت سنگ قهرمانی شرق کشور در اواخر فروردین 97 به میزبانی ششتمد سبزوار برگزار خواهدشد.

هیات بومی محلی بخش مرکزی شهرستان کاشمر با برگزاری مسابقات انتخابی در روز جمعه 17 فروردین ، قصد دارد تا بهترین های این رشته را به مسابقات اعزام نماید.

از آنجاییکه بازی شاد ومفرح هفت سنگ از علاقمندان زیادی در بین دختران و پسران روستای ممرآباد برخوردار است ، تصمیم گرفتیم دربین این علاقمندان مسابقه برگزار کنیم تا بازیکنان ماهر انتخاب شوند.

لذا  روز گذشته (جمعه 10 فروردین ) تعداد 24 بازیکن در قالب 6 تیم بصورت 2 حذفی باهم به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای اتحاد - ایثار و متحد بترتیب مقام اول تا سوم را کسب نمودند.

جهت حضور در مسابقات انتخابی به میزبانی دهیاری قلعه بالا تعداد 10 بازیکن انتخاب شدند که در قالب 2 تیم راهی مسابقات میشوند.

همچنین تعداد 3 بازیکن بالای 60 کیلو در رشته چوب کشی به مسابقات اعزام خواهند شد.


سرپرست و داور مسابقات : غلامرضاطاهری ممرآبادی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۵
رضا طاهری