روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۲۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

مهاجم جوان ملوان بندرانزلی که سابقه حضور در پرسپولیس و گلزنی در دربی را دارد امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

پرسپولیسی ها که نیمه دوم سال گذشته را با درگذشت دو مهاجم خود، هادی نوروزی و همایون بهزادی پشت سر گذاشته بودند، آخر روز از ماه اول سال 95 را نیز با خبر درگذشت مهرداد اولادی پشت سر گذاشتند.

مهرداد اولادی، همایون بهزادی و هادی نوروزی سه مهاجم پرسپولیسی بودند که در طول 6 ماه گذشته در گذشتند و خاطره بدی برای هواداران و مجموعه این تیم به جا گذاشتند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۴
رضا طاهری

شب گذشته نمازگزاران روستای ممرآباد در محل مسجدجامع این روستا بمناسبت میلاد جضرت جوادالائمه (ع) به مولودی خوانی پرداختند.

درادامه نیز حجت الاسلام رفیق روحانیت محترم مسجد پیرامون زندگانی انحضرت سخنرانی نموده و جزییات برپایی مراسم اعتکاف را تشریح نمودند.

شایان ذکراست برای اولین بار مراسم اعتکاف درمسجدروستای ممرآبادبرگزارخواهدشد.

علاقمندان جهت ثبت نام باشماره تلفن های 09105765428 رضاطاهری و 09158935291 روحانیت محترم روستا تماس بگیرند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۸
رضا طاهری

صبح امروز ( 5شنبه 26فروردین ) اولین اردوی خانوادگی کانون مسجدجامع ممرآباد بانام طرح نشاط در محل اردوگاه فرهنگی خلیل آبادبرگزارشد.

دراین برنامه که 60نفر از خانواده های روستا حضورداشتند ، برنامه های شاد و مفرحی برای شرکت کنندگان به شرح زیربرگزارشد :

1.مسابقه طناب زنی ویژه دختران نوجوان که مبینا نیازی اول شد

2.مسابقه توپ و راکت تنیس ویزه بانوان که سرکار خانم افسانه شفیعی اول شد

3.مسابقه دارت ویژه ریش سفیدان که آقای محمدطاهری اول شد

4.مسابقه دارت ویژه جوانان که آقای حسن حربی اول شد.


پس از اقامه نماز جماعت ظهرو عصر حاضرین به صرف نهار پذیرایی شدند.


انعکاس خبرفوق در خبرگزاری شبستان و سایت فرهنگ روستا


شایان ذکراست در این برنامه آقایان حسن میری - مجتبی میری - علی بیگی - حسن حربی - قاسم شفیعی - کاظم ملازاده - محمدطاهری - مجتبی حمیدی  با خانواده هایشان  و همچنین خانواده محترم آقایان محمد حسن پور - حسین طاهری - به همراه خانواده روحانیت محترم مسجد و اعضای چارت تشکیلاتی کانون حضورداشتند.

در ادامه خانمها در رشته والیبال و آقایان در فوتبال ساعاتی را به فعالیت پرداختند.

برنامه آشپزی نیز برعهده آقای کاظم ملازاده بود که ایشان تمامی مراحل پخت - توزیع و حمل و نقل را به نحو احسن انجام دادند که از طرف کانون مراتب تقدیر و تشکر بعمل میاید.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۶
رضا طاهری

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از به کما رفتن یک خانم 32 ساله بر اثر برق گرفتگی در این روستای ممرآبادخبر داد.

 دکتر محمد جواد یزدانی ، با اشاره به این که با اعلام خبر برق گرفتگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی کاشمربه اورژانس 115 کاشمر گفت: با حضورعوامل اورژانس 115 در روستای ممرآباد اقدامات اولیه احیاء در محل انجام شده و فرد بلافاصله به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شد. وی با اشاره به اقدامات پزشکی مورد نیاز در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) یادآور شد: در حال حاضر سرکار خانم معصومه مرادی که در کما به سر می برد در بخش سی سی یو بیمارستان شهید مدرس کاشمربستری است.

گفتنی است برابر اعلام همراهان ، این برق گرفتگی در زمان ورود این خانم به منزل مسکونی و لمس کردن دستگیره درب ورودی ساختمان اتفاق افتاده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۵
رضا طاهری


مدیر آموزش و پرورش تربت جام در مراسم پایانی این مسابقات گفت: این مرحله از مسابقات در دو بخش پژوهشی و آوایی برگزار شد که بخش پژوهشی شامل نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و تفسیر و بخش آوایی شامل اذان، ترتیل، قرائت و حفظ قرآن بود.

محمدرضا کامیابی افزود: در این دوره از مسابقات افزون بر 500 پسر در مقاطع متوسطه یک و دو از نواحی هفت گانه مشهد و شهرستان های تبادکان، سبزوار، نیشابور، گناباد، کاشمر، چناران، قوچان و تربت جام به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: در رشته اذان پایه های هفتم تا دوازدهم، حسین عارف از ناحیه 6مشهد، محمد جواد علمی از تبادکان، ابوالفضل ایزدی از گناباد، علیرضا حسین نژاد از کاشمر روستای ممرآباد ، محمد جواد نباتی از ناحیه چهار مشهد و داوود طهماسبی از سبزوار مقام های اول این رشته را از آن خود کردند.
در رشته حفظ قرآن پایه های مزبور نیز کاظم تقی زاده از ناحیه هفت مشهد، محمد حسین عسگری از کاشمر، معین صالحی جوان از تبادکان، امیرحسین ایمانی از تربت جام، دانیال محرومی و محمدرضا مهدیان از نیشابور به عناوین نخست و همچنین علی سجادی مقدم از ناحیه چهار مشهد و عرفان خزاعی از کاشمر نفرات برتر در رشته ترتیل بودند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۱
رضا طاهری

لیلة الرَّغائب (امشب 95/01/26)

اعمال لیلة الرغائب را از دست ندهیمشب جمعه اوّل ماه رجب را لیلة الرَّغائب می‌گویند و از برای آن عملی از حضرت رسول صَلَّی اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله وارد شده با فضیلت بسیار که سیّد در اقبال و علاّمه در اجازه بنی زهره نقل کرده‌انداز جمله فضیلت او آنکه :

گناهان بسیار بسبب او آمرزیده شود و آنکه هر که این نماز را بگذارد چون شب اوّل قبر او شود، حقّ تعالی بفرستد ثواب این نماز را بسوی او به نیکوتر صورتی با روی گشاده و درخشان و زبان فصیح پس با وی گوید ای حبیب من! بشارت باد تو را که نجات یافتی از هر شدّت و سختی گوید تو کیستی؟ بخدا سوگند که من روئی بهتر از روی تو ندیدم و کلامی شیرین‌تر از کلام تو نشنیده‌ام و بوئی بهتر از بوی تو نبوئیدم.

 گوید من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا آوردی؛ امشب بنزد تو آمدم تا حقّ تو را ادا کنم و مونس تنهائی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند در عرصه قیامت پس خوشحال باش که خیر هرگز از تو معدوم نخواهد شد.

وکیفیت آن چنان است که روز پنجشنبه اوّل آن ماه را روزه میداری چون شب جمعه داخل شود ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز می‌گذاری هر دو رکعت به یک سلام و در هر رکعت از آن یک مرتبه حمد و سه مرتبه اِنّا اَنْزَلْناهُ و دوازده مرتبه قُلْ هُوَ اللّهُ اَحَدٌ می‌خوانی و چون فارغ شدی از نماز هفتاد مرتبه می‌گوئی« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الاُْمِّیِّ وَعَلی آلِهِ» پس به سجده می روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس سر ازسجده برمی‌داری وهفتاد مرتبه می‌گوئی«رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَتَجاوَزْ عَمّا تَعْلَمُ اِنَّکَ اَنْتَ الْعَلِیُّ الاَعْظَمُ» پس باز به سجده می‌روی و هفتاد مرتبه می‌گوئی:« سُبُّوحٌ قُدّوُسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالرُّوحِ» پس حاجت خود را می‌طلبی که انشاءالله برآورده خواهد شد.
التماس دعا
ذوقی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۴
رضا طاهری

صبح امروز (سه شنبه 24فروردین) و به همت کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد و هسته فرهنگی بصیرت ، اولین کارگاه اموزشی خانواده باموضوع تفاهم زوجین و باحضور کارشناس امور بانوان سرکارخانم طاهری در محل حسینیه حضرت زینب روستای ممرآبادبرگزارگردید.

دراین جلسه که باحضور تعدادزیادی از بانوان روستا برگزارشد ، مطالب مفیدی درباب آئین همسرداری و چگونگی ایجادفضای تفاهم و همفکری درخانواده بیان گردید.

به دلیل استقبال خوب بانوان از این جلسه مقرر گردید جلسات دیگری در مناسبتهای مختلف برگزارگردد.


 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۶
رضا طاهری



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۹
رضا طاهری

از طرف کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد اردوی یک روزه خانوادگی باعنوان طرح نشاط در شهرستان خلیل اباد برگزارخواهدشد.

این اردوی یک روزه باهدف ایجاد شورونشاط و دورهمی فرهنگی ویزه افراد خانواده در روز 5شنبه 26فروردین ماه برگزارمیشود که عزیزان علاقمندبایستی جهت ثبت نام باشماره تلفن  09105765428 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکراست وسیله ایاب و ذهاب مهیا بوده و شرکت کنندگان بایستی جهت هزینه سفر و صرف نهار مبلغ 5000 تومان پرداخت نمایند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۲۷
رضا طاهری