روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

جهت ارسال و انعکاس برنامه ها وفعالیتهای کانون های مساجد باموضوع رضوی ، پورتال ویژه ای جهت ثبت نام دایر گردیده که علاقمندان میتوانند با ورود به پورتال و ثبت نام ، نسبت به ارسال فعالبتها و برنامه ها اقدام نمایند.


آدرس پورتال : mehrab8.org

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۰۶
رضا طاهری

به همت کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد و همکاری هیئت ورزشهای همگانی اداره ورزش وجوانان شهرستان کاشمر سومین همایش پیاده روی خانوادگی روزسه شنبه (عیدمبعث پیامبراکرم ) برگزارشد.

دراین همایش که از میدان مرکزی روستا تا آرامگاه شهید مدرس به انجام رسیدتعداد 500 نفر از اهالی بانشاط ممرآباد حضور داشتند که از ساعت 8 تا 9 صبح مسافت 5 کیلومتری را پیاده طی نمودند.

در محل سالن اجتماعات آرامگاه شهید مدرس و باحضور مسئولین محترم ازجمله حاج آقای رضازاده و جعفری مسئول دفتر نماینده محترم مجلس (دکتربنیادی) آقای شایگان رئیس اداره ورزش وجوانان -آقای حمیدیان مسئول هیئت ورزشهای همگانی -آقای محمدیان دبیر محترم هیئت فوتبال و آقای حسین هوشمند سرپرست محترم شعب قوامین در استان خراسان رضوی ، ابتدا مولودی خوانی زیبای حاج حسین نخعی اجراشد و درادامه نیز جوایز نفیسی به شرکت کنندگان در پیاده روی ( به قید قرعه ) تقدیم گردید.

اجرای مراسم برعهده حاج علی اصغر روزبه بود که ایشان از میزبانی بسیار خوب مدیریت آرامگاه شهید مدرس و همچنین همکاری نهادها وارگانها و خیرین مراتب تقدیر وتشکر را بعمل آوردند.

درحاشیه مراسم ، هدایایی از طرف نماینده محترم مجلس جناب آقای دکتربنیادی به برندگان مسابقات طناب کشی ( مراسم عیدانه نوروز ممرآباد) تقدیم گردید.

درپایان ضمن تقدیر وتشکر از فرماندهی محترم نیروی انتظامی - پایگاه بسیج المهدی ممرآباد و اهالی فهیم وبانشاط روستا ، از حمایت مالی و معنوی عزیزانی همچون حاج حسین قلی زاده - رضاشفیعی -حسن عابدینی - حسین مرادی -حاج محمد رضایی و جواددلیری ، از همراهی دوستان عزیز آقایان داریوش فرهمند - حسن حربی - محمد روزبه -جوادملازاده -علی سالاری - حسین صانعی -رضااسکندری و کاظم ملازاده کمال تقدیر وتشکر را داریم.


مدیر کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد

رضاطاهری

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۰۶
رضا طاهری

برترین های مسابقات قرآنی دانش آموزان پسر استان خراسان در شهرستان کاشمر معرفی شدند.

در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فرماندار کاشمر، جمعی از مسئولان شهرستان، مربیان، سرپرستان و دانش آموزان منتخب از 16 شهر، ناحیه و منطقه آموزش و پرورش در سالن اجتماعات زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد 93 منتخب در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ ترتیبی، حفظ 5 جزء، 10جزء، 20 جزء،30جزء،اذان، مفاهیم، نهج البلاغه و صحیفه معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شدند.

بر اساس گزارش هیئت داوران این دوره از مسابقات در رشته قرائت قرآن کریم محمد امیر عبداللهی از تایباد، محمد سینا صفای نیکو و علی اکبر خراسانی از ناحیه3، بنیامین شجاعی فر از سرخس و مهدی مهدوی از کاشمرحائز رتبه های برتر شدند.

همچنین در رشته ترتیل امیرحسین ظریف و سجاد پورمحمد از ناحیه3، در رشته حفظ ترتیبی حسین موذن از کاشمر، مهدی مشکی باف از ناحیه3، علی طاهریان از کاشمر، صفی اله عطایی از تایباد و محمد ساعی رودب از خواف موفق به کسب عناوین برتر این رشته ها شدند.

این گزارش می افزاید در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم اسماعیل رسول خانی از سرخس، محمد شکوری و مصطفی محمدی از تایباد، محمد احمدی از کاشمر، محمد ابراهیم پرواز و مصعب علی گنجی از خواف؛ در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز محمد قاسم پرواز از خواف و عرفان دلخوش از کاشمر؛ در رشته اذان حسین فروهی و سید حسین میر حسینی از ناحیه3 مشهد، ابوالفضل ناظمی و مرتضی موذن از کاشمر و محسن مروجی راد از ناحیه3 توانستند رتبه های برتر را در این رقابت کسب کنند.

در رشته مفاهیم قرآن کریم احمد بابایی از ناحیه3 و محمد قاینی از رضویه، در رشته نهج البلاغه علی قناعتی از ششتمد و امیر محمد سالاری اول از کاشمر و در رشته صحیفه سجادیه  سجاد ذاکر از کاشمر و پوریا زنگنه از خواف عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

همچنین هیئت داوران این دوره از مسابقات متین عرب شیبانی از ناحیه3، میثم مهیج از خواف، مهدی رازقی از طرقبه شاندیز، امیر مهربان هروی از گلبهار افشین محمدزاده از کاشمر و محمد مهدی رحمان زاده از ناحیه3 در رشته قرائت قرآن کریم؛ سید محمد جواد رحیمی و عرفان خزاعی هر دو نفر از کاشمر در رشته ترتیل؛ عیسی خسروی از خواف، سینا اکبرزاده از سرخس، میلاد ارشد از خواف، سید محمد صابر حسینی از طرقبه و شاندیز و ادریس قطبی از تایباد را در رشته حفظ ترتیبی به عنوان رتبه های دوم معرفی کردند.

در گزارش منتشر شده هیأت داوران همچنین آمده است طارق نهتانی مقدم از تایباد و علیرضا رجب زاده از ناحیه3 در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم؛ محمد متین سرافرازی از ناحیه3 و سپهر سالارزاده از خواف در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم؛ الیاس ملاحسینی از تایباد در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم؛ یوسف پورمحمدآبادی از خواف در رشته حفظ کل قرآن کریم؛ مسعود شفیعی از کاشمر، علیرضا سنچولی از گلبهار، عباس حجی آبادی از جوین، سید علی طالبیان از ناحیه3؛ علی ملایجردی از جوین و علیرضا حسین نژاد ممرآبادی از کاشمر در رشته اذان؛ ابوالفضل جبله از جغتای و صادق خوشدل کاشمر در رشته مفاهیم قرآن کریم. محمد قادری از کاشمر و محمد عرفان خوشه بست از فریمان در رشته نهج البلاغه؛ مسعود کیانی از سرخس و علی شکوری از کاشمر در رشته صحیفه سجادیه حائز رتبه دوم شده اند.

هیئت داوران سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر خراسان رضوی در رشته قرائت قرآن کریم دانیال بزازیان از گلبهار، امیر علی شاهی از طرقبه و شاندیز، علی اصغر رضازاده از رضویه، محمد دستورانی از جغتای و سید علی حسینی مقدم از گلبهار؛ در رشته ترتیل قرآن کریم احسان عمرانی رودی از خواف و الیاس رسول خانی از سرخس؛ در رشته حفظ ترتیبی علی صوفی زاده، اویس کیانی و محمد علیخواجه هر سه نفر از تایباد و دانیال صفای نیکو و مهدی حریری هم هر دو از ناحیه3 مشهد؛ در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم محمد مبین سرافرازی از ناحیه3 و محمد تازه از خواف؛ در رشته 10 جزء قرآن کریم محمد قاسم گمنام از خواف و محمد محمودی از تایباد، در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد قنبری از تایباد، در رشته اذان مهدی چاهه از خوشاب، مهدی اکرامی  ممرآبادی از کاشمر، متین عزیزی از گلبهار، محمد جواد شادمهری از سرخس و علیرضا اعظمی از خواف؛ در رشته مفاهیم قرآن کریم علی متین نژاد از سرخس و محمدرضا محمدزاده از ناحیه3 مشهد؛ در رشته نهج البلاغه مهدی پناهیان از بجستان، علی حیدری از خوشاب و حسین قربان پور از جوین و در رشته صحیفه سجادیه مصطفی اندیشمند از بجستان و علی ایازی از صالح آباد را به عنوان نفرات سوم انتخاب کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۷
رضا طاهری