روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ،محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: یکی از بهترین راههای مبارزه با تهاجم های فرهنگی ترویج فرهنگ کتابخوانی به خصوص کتابخوانی در مورد سبک و سیره انبیاء و اوصیاء در بین جوانان کشور می باشد که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزار کردن انواع مسابقات کتابخوانی با موضوعات متنوع در کشور پیشتاز است.

 

 وی با بیان اینکه کتاب از دیرباز یار مهربان بوده و هیچ چیزی نمی تواند جای کتاب را بگیرد، افزود:با ورود به فضای مجازی به زندگی روزمره و استقبال بیش از حد جوانان و نوجوانان از این تکنولوژی متاسفانه شاهد کاهش سطح مطالعه کتاب در جامعه هستیم اما امیدواریم برگزار کردن مسابقات متنوع کتابخوانی بتواند رشد چشمگیری در بالا بردن سطح مطالعه در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

 

 عبداللهی اظهار داشت:مسابقه بزرگ کتابخوانی سبک زندگی رضوی با هدف گسترش مفاهیم و سبک زندگی اسلامی از منظر امام رضا(علیه السلام) و با موضوع ازدواج و خانواده که یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی جامعه است برگزار می شود.

 

 وی ادامه داد:علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند متن کتاب و سوالات مسابقه کتابخوانی سبک زندگی رضوی با موضوع ازدواج و خانواده را از پایگاههای www.masjedketab.ir و www.mehrab۸.ir دریافت نموده و جهت شرکت در مسابقه هم پاسخ سوالات را به صورت یک عدد ۱۵ رقمی از چپ به راست همراه با نام و نام خانوادگی و نام استان به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۱۲۴۷ ارسال نمایند یا از طریق سایت www.mehrabe۸.ir در آزمون مجازی شرکت کنند.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت:زمان شرکت در مسابقه از آغاز دهه کرامت در مرداد ماه تا پایان مهرماه سال جاری می باشد که تاریخ قرعه کشی و اعلام نتایج هم همزمان در هفته کتاب خواهد بود همچنین در پایان مسابقه هم به نفرات برتر ۱۱۰ جایزه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۳
رضا طاهری

هفتمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آغاز بکارنموده که علاقمندان میتوانند در بخشهای کودک و خانواده در این مسابقه شرکت نمایند.

این جشنواره تا اول تیرماه 96 ادامه خواهدداشت و در دهه کرامت جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهدشد.


علاقمندان بویژه اعضاء فعال کانون های مساجد میتوانند به سایت زیر مراجعه و در مسابقه شرکت نمایند :


آدرس سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۵
رضا طاهری