روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

 هوالباقی

با نهایت تاسف و تاثر مردی مهربان و دلسوز و شیفته خدمت از میان مارفت و دل مردم فهیم روستای ممرآباد را داغدار ساخت.

حاج محمدرضا رستگار خادم اهل بیت(ع) و نایب رییس شورای اسلامی روستای ممرآباد در عین ناباوری چشم از جهان فرو بست و دعوت حق را لبیک گفت.

این فقدان جانسوز را به خانواده محترم ایشان تسلیت وتهنیت میگوییم.

 

روحش شاد و یادش گرامی

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۹
رضا طاهری

سال نو مبارک

نوروز امسال یک تفاوت اساسی با سالهای قبل داشت.

هرچندکه خاطرات گذشته را مرور کنیم متوجه تغییر حال و هوای نوروز در طول سالیان میشویم و دیگر از آن شور و نشاط و آیین های باستانی خبری نیست ، اما امسال بطور کلی شرایط تغییر کرد و شاهد یک مهمان ناخوانده بنام کووید 19  یا همان کرونا بودیم که بدجور همه مردم ایران و جهان را غافلگیر کرد.

دیگر همه مجبور شدیم در خانه بمانیم تا ناقل ویروس نباشیم.

در یک ماه گذشته افراد زیادی را از دست دادیم و همین امر باعث شد که در ایام نوروز بجای دیدوبازدید و روبوسی و دورهمی و آجیل و شیرینی ، از همدیگه فراری باشیم و هیچکس منتظر کسی نماند.!!!!

بهرحال چاره دیگری نبود و بایستی خودمان را باشرایط وفق میدادیم.

ناگفته نماند ویروس کرونا با تمام بدیهایی که داشت ، بخوبی توانست شلوغی ، ترافیک ، آلودگی هوا و .. کنترل نماید و از همه مهمتر کانون خانواده ها را گرم تر از قبل نماید. بطوریکه پدرومادرها در کنار فرزندان روزها و شبهای زیادی به تماشای تلویزیون و بازی و سرگرمی پرداختند.

البته این مهمان ناخوانده یک درس بزرگ دیگه ای هم به تمام مردم دنیا داد و آن اینکه کرونا باهیچکس تعارف و پارتی نداشت.

برای کرونا ،زن و مرد ، فقیر و پولدار ، سیاه وسفید ، مسلمان و غیرمسلمان ، ایرانی و غیرایرانی ، فرقی نداشت.صدای پای مرگ که بیاد ، همه مردم در برابرش یکسان خواهند بود.

 

این روزهای کرونایی بیشتر از قبل به بازیهای کودکانه بچه هایمان بها دادیم و در کنارمان آنها را احساس کردیم و وارد دنیای کودکانه شان شدیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۵
رضا طاهری