روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

۱

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،غلامرضا طاهری مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ممرآباد گفت: کانون فرهنگی هنری مسجدجامع شهدای روستای ممرآباد شهرستان کاشمر با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اهالی آن روستا و همچنین مطالعه کتابهای قدیمی و درحال فرسوده شدن ، اقدام به برگزاری مسابقه خلاصه نویسی از بین این کتابها نموده است.

این کانون علاوه بر اجرای مسابقه فوق با قرار دادن چندین قفسه کتاب در اماکن عمومی روستا و محلهای پررفت و آمد ، سعی نموده کتابهای مورد نیاز مردم را در دسترس آنها قرار دهد تا بدین وسیله درصد مطالعه کتاب رشد بهتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: در روستای ممرآباد از سال ۱۳۶۶ کتابخانه کوچکی در مجاورت مسجد راه اندازی گردید که افراد زیادی علاوه بر عضویت در کتابخانه در بخش سرود و نمایش نیز فعالیت چشمگیری داشتند ضمن اینکه حضور یک گروه سرود و یک گروه تئاتر در جشنواره بزرگ استان خراسان به میزبانی شهرستان شیروان در دهه ۶۰ اولین فعالیت و تجربه استانی جوانان ممرآباد محسوب می شود.

طاهری خاطرنشان کرد:در دهه ۷۰ فرزندان مرحوم عباسعلی دلیری یکی از اهالی روستا در یک اقدام فرهنگی کم نظیر منزل شخصی آن مرحوم را به کتابخانه روستا وقف نمودند و آنجا مرکز فعالیتهای بزرگ تری از قبیل : نمایش فیلمهای ویدئویی - استقرار میز تنیس و فوتبال دستی در محل کتابخانه - برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و حضور فعال در برنامه های فرهنگی اداره ترویج شهرستان باعث شد تا کتابخانه شهدای ممرآباد در آن زمان رتبه اول استان خراسان را کسب نماید و امروز به مانند آن سالها مهمترین دغدغه کانون فرهنگی روستا ، فراهم نمودن فضا و ساختاری جهت گرایش هرچه بیشتر نسل نوجوان و جوان به مطالعه کتاب می باشد لذا اجرا و برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب بصورت پیوسته و مستمر در طول سال ( بصورت ماهانه ) و اهدای جوایز جهت ایجاد انگیزه یکی از برنامه ها و تصمیمات اتاق فکر کانون مسجدجامع ممرآباد میباشد.


                                                        آدرس سایت اداره کل 


نظرات  (۱)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۹ سیّد محمد جعاوله
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی