روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

۰

پتنت جدید و جالب مایکروسافت.

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

مایکروسافت پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که برای بسیاری از کاربران جالب به نظر می رسد. پتنت جدید مایکروسافت امنیت بیشتر را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. با این پتنت تنها صاحبان گوشی، تبلت یا کامپیوتر می توانند اطلاعات خود را بر روی دستگاههایشان ببینند.


Microsoft company


شاید یکی از دغدغه های کاربران رایانه، گوشی های هوشمند و تبلت ها این است که افراد حاضر در اطراف آنها می توانند اطلاعات روی صفحه نمایش آنها را مشاهده نمایند. این مسئله در بعضی از موارد که موضوع امنیت مطرح است، اهمیت بیشتری می یابد و حالا مایکروسافت تصمیم دارد تا با کار بر روی پتنت جدید خود خیال کاربران را از این بابت راحت نماید. پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت می‌تواند برای این دسته از کاربران بسیار جذاب باشد. با این پتنت، دیگر کسی جز خود کاربر نمی‌تواند محتوای نمایش داده شده را ببیند.


در حال حاضر محافظ‌هایی برای صفحه‌ نمایش وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن افراد کنجکاو را از نگاه کردن به مانیتور لپ‌تاپ باز داشت، اما این محافظ‌های صفحه‌ نمایش را نمی‌توان در هر جایی مورد استفاده قرار داد. از این‌رو پتنت مایکروسافت بسیار کاربردی و با ارزش به نظر می‌رسد.







بر اساس اطلاعات ارائه شده، به نظر می‌رسد مایکروسافت در نظر دارد تا با استفاده از این پتنت صفحه‌ نمایشی را برای گوشی‌های‌هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها ایجاد کند که از سیستم نورپردازی مخصوصی بهره می‌برد. سیستم نورپردازی پس زمینه‌ مورد استفاده این امکان را ایجاد می‌کند تا تنها کاربری که بصورت مستقیم به صفحه‌ مانیتور نگاه می‌کند، بتواند محتوای نمایش داده شده را ببیند.

با استفاده از چنین صفحه‌ نمایشی، افرادی که در طرفین قرار دارند، قادر نخواهند بود به دلیل شدت زاویه‌ای نور پس زمینه‌، صفحه‌ نمایش را به خوبی ببیند. طبق تصویر، افرادی که در طرفین حاضر هستند، نمی‌توانند محتوای صفحه‌ نمایش را ببیند. این پتنت کاربر را به یاد کنسول نینتندو 3DS می‌اندازد که در آن برای دیدن تاثیر سه‌بعدی باید کنسول در زاویه‌ خاصی قرار می‌گرفت.

پتنت مایکروسافت خیلی جدید نیست و متعلق به سال 2011 میلادی است. اپل نیز پتنتی را با کارکرد مشابه به ثبت رسانده است. حال باید دید که این پتنت‌ها چه زمانی رنگ واقعیت به خود گرفته و در قالب محصولات جدید راهی بازار خواهند شد.

نظر شما در مورد این فناوری جدید چیست؟ این موضوع تا چه حد می تواند به امنیت اطلاعات کاربران کمک نماید؟



patent Microsift



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
احمدرضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی