روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

۰


به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشمر مهدی فروزان در این رابطه بیان کرد: با هوشیاری و دقت نظر شهروندان این عروسک ها که توسط زائران از کشور عراق در ایام اربیعین خریداری شده و به کشور منتقل گردیده بود به نیروهای نظامی تحویل و نسبت به خنثی سازی آن اقدام شد.

وی گفت: تعداد دو عدد از این عروسک ها توسط شهروندان به ناحیه مقاومت بسیج سپاه و یک عدد به نیروی انتظامی تحویل شد که پس از بررسی و کارکارشناسی عملیات چک و خنثی بر روی این عروسک ها توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر انجام گرفت.

فرماندار کاشمر تاکید کرد: زائرانی که درسفر کربلا مبادرت به خرید هرگونه از این عروسک ها کردند با توجه به اینکه عروسک های بمب گذاری شده از وزن غیرطبیعی برخوردار هستند لذا تقاضا می شود که در نخستین فرصت بدون هیچ گونه واکاوی و کنجکاوی این اسباب بازی ها را به نیروهای امنیتی واطلاعاتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و یا نیروی انتظامی تحویل دهند.

وی یادآور شد: براساس نظر کارشناسان امنیتی نحوه انفجار این عروسک‌ها به وسیله حرارت و یا ضربه زدن تنظیم شده است و در صورت انفجار هر یک از این عروسک‌ها احتمال کشته‌ شدن چهار تا شش نفر محتمل است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
رضا طاهری

اخبارکاشمر

حوادث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی