روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

۲


یکی از راههای ترویج فرهنگ ها و رخدادهای مثبت جامعه همانا انعکاس مطلوب و به موقع آن در رسانه های نوشتاری و تصویری میباشد.

متاسفانه رسانه ملی کشور ما به اندازه ای که خبرهای حاشیه ای از ناهنجاریها - قتل و غارت و درگیریهای سایر کشورهارا منعکس میکند هیچ توجه ای به رخدادهای فرهنگی مثبت و زیبای جامعه بخصوص شهرهای کوچک و روستاها ندارد.

نمونه بارز ادعای بنده به موضوع بسیار مهم و اتفاق نادری که در هفته گذشته رخ داده برمیگردد.جاییکه خانواده ای بافرهنگ ناب روستایی در فضایی که مالامال از مادیات و تورم و تحریم و جنگ است ، بدون هیچ چشمداشتی اعضای بدن جوان دلبندشان را بطور رایگان در اختیار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار میدهند.خانواده شادروان زینب میری ممرآبادی

ذکر این نکته حتما مهم خواهدبود که درنظربگیریم روزانه چند نفر در راهروهای بیمارستانها به دنبال کبدو کلیه و قلب و ... هستند و حاضرند چند میلیون تومان بابت تامین ان بپردازند.؟

حال که این خانواده فقط برای رضای خدا چنین اقدام زیبایی را انجام داده اند آیا شایسته نبود گزارش مفصل تصویری از این اقدام در صداوسیمای جمهوری اسلامی ما منعکس شود تا همگان ببینند که همه چیز را نمیتوان با پول بدست اورد بخصوص شهامت و غیرت و اخلاص عمل را ...

اینجانب ( مدیریت کانون )  چند روزی هست که با روابط عمومی های صداوسیما در مرکز استان  و تهران تماس گرفته ام که چرا این حرکت حسنه پوشش رسانه ای نداشته که مدعی شدند قصور از سوی مسئولین دانشکده علوم پزشکی شهرمشهد بوده است.

با مسئول روابط عمومی دانشکده سرکار خانم جوان و آقای اخباری هم تماس گرفتم که اذعان داشتند فقط در حد رسانه های مکتوب (نوشتاری ) اقدام کرده اند.!!!

به اطلاع اهالی خوب و باصفای روستای ممرآباد میرسانیم کانون فرهنگی مسجدجامع روستا تا پایان پیگیر ماجرا خواهد بود تا بتوانیم سیمای حسنه  و فرهنگ همنوع دوستی شما را در رسانه ملی انعکاس دهیم.

پیگیری های انجام شده :

http://www.yjc.ir/fa/search

http://tv1.ir/index.php?module=contact&mid=4

http://mashhad.irib.ir/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C

http://www.mums.ac.ir/tmc/fa/AboutUs

http://ch_kashmar.mums.ac.ir/index.php

 http://webda.mums.ac.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=9958:2015-05-31-041014&catid=66:first-page&Itemid=77

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
رضا طاهری

اهداء اعضاء بدن

نظرات  (۲)

سلام 
جناب اقای طاهری واقعا خدا قوت ممنون که این همه برای روستا و بالطبع  اخبار روستا دغدغه دارید حق کاملا با شماست یکی از پارامتر های کشو های توسعه یافته توجه زیاد به رسانه های محلی است اما متاسفانه در کشور های جهان سومی اخبار مربوط به داخل اصلا مورد توجه رسانه های مادر قرار نمیگیرند که دلایلی زیادی دارد که خارج از حوصله است اما یکی از عوامل آن نبود خبرنگاران محلی است که وظیفه تهیه این نوع از گزارش ها را بر عهده دارند که سازمان صدا سیما هم برای رفع این مشکل دفاتر خبری در هر شهرستان راه اندازی کرده است که در کاشمر هم اقای اسکندری مسول دفتر هستند و وظیفه تهیه این نوع از اخبار را بر عهده دارد و بنده فکر میکنم که اگر ایشان گذارشی تهیه میکردند برای پخش آن مشکلی نبود باز هم من فردا به قسمت امور شهرستان های سازمان میرم و در مورد این مورد سوال میکنم تا بلکه بتوانم اجازه تهیه و پخش همچین گزارشی را بگیرم
پاسخ:

سلام علی آقای عزیز و ممنونم که حس نوع دوستی و تعهد به مانند همیشه در وجودتان هست که جز این انتظاری هم نیست.

اینها دلنوشته تمامی جوانان روستاست که به قلم اوردم و مطمئن هستم کسانی همچون شما بانهایت تلاش و کوشش پیگیری خواهند نمود.

میلاد حضرت مهدی (عج) را تبریک میگویم

۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۹ هلیا معصومی

با سلام

با توجه به محتوای مناسب وبلاگ شما، از شما دعوت میکنیم با ثبت وبلاگ خود در سایت آتیزو، در مسابقه وبلاگ نویسی با جوایز نقدی شرکت نمایید.

نکته مهم برای وبلاگ نویسان وب سایت آتیزو این است که علاوه بر ساخت وبلاگ خود در سایت آتیزو، وبلاگ آنها دارای بازدید بیشتری نسبت به سایر سیستمهای وبلاگ دهی خواهد بود زیرا وب سایت آتیزو با دارا بودن پیج رنک پنج گوگل، در نتایج گوگل در جایگاه مناسبی قرار دارد و پیام شما به افراد بیشتری خواهد رسید. با تشکر

 www.Atizo.se

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی