روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

۰

نوروز در قرنطینه

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۴۵ ب.ظ

سال نو مبارک

نوروز امسال یک تفاوت اساسی با سالهای قبل داشت.

هرچندکه خاطرات گذشته را مرور کنیم متوجه تغییر حال و هوای نوروز در طول سالیان میشویم و دیگر از آن شور و نشاط و آیین های باستانی خبری نیست ، اما امسال بطور کلی شرایط تغییر کرد و شاهد یک مهمان ناخوانده بنام کووید 19  یا همان کرونا بودیم که بدجور همه مردم ایران و جهان را غافلگیر کرد.

دیگر همه مجبور شدیم در خانه بمانیم تا ناقل ویروس نباشیم.

در یک ماه گذشته افراد زیادی را از دست دادیم و همین امر باعث شد که در ایام نوروز بجای دیدوبازدید و روبوسی و دورهمی و آجیل و شیرینی ، از همدیگه فراری باشیم و هیچکس منتظر کسی نماند.!!!!

بهرحال چاره دیگری نبود و بایستی خودمان را باشرایط وفق میدادیم.

ناگفته نماند ویروس کرونا با تمام بدیهایی که داشت ، بخوبی توانست شلوغی ، ترافیک ، آلودگی هوا و .. کنترل نماید و از همه مهمتر کانون خانواده ها را گرم تر از قبل نماید. بطوریکه پدرومادرها در کنار فرزندان روزها و شبهای زیادی به تماشای تلویزیون و بازی و سرگرمی پرداختند.

البته این مهمان ناخوانده یک درس بزرگ دیگه ای هم به تمام مردم دنیا داد و آن اینکه کرونا باهیچکس تعارف و پارتی نداشت.

برای کرونا ،زن و مرد ، فقیر و پولدار ، سیاه وسفید ، مسلمان و غیرمسلمان ، ایرانی و غیرایرانی ، فرقی نداشت.صدای پای مرگ که بیاد ، همه مردم در برابرش یکسان خواهند بود.

 

این روزهای کرونایی بیشتر از قبل به بازیهای کودکانه بچه هایمان بها دادیم و در کنارمان آنها را احساس کردیم و وارد دنیای کودکانه شان شدیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
رضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی