روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ق.ظ

۰

درخواست

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سلام خدمت تمامی دوستان و همولایتی های عزیز :

همانطور که میدانید از زمان تاسیس کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد ، اقدام به راه اندازی وبسایت به نام کانون نمودیم تا تمامی فعالیتهای فرهنگی روستا برای تمامی ملت ایران منعکس گردد.

حال پس از سالها فعالیت ، تغییراتی در نام و ظاهر سایت انجام دادم و بخاطر اینکه قصد ندارم این سایت با ارزش ، از رونق بیفتد ، هزینه شارژ سالانه آن را پرداخت مینمایم.

لذا از تمامی دوستان و جوانان دلسوز ممرآبادی تقاضامندم چنانچه تمایل دارند در زمینه انعکاس مطالب مربوط به روستا در این سایت فعالیت نمایند ، به بنده اطلاع دهند تا نام خودشان را در قسمت مدیریت سایت اضافه نمایم که مطالب به نام خودشان منتشر گردد.

 

شماره تماس و ارسال پیام : 09105765428 رضا طاهری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۳
رضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی