روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۵۸ ب.ظ

۱

یکی از اعضای کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد دختر 13 ساله ورزشکاریست که با جدیت و تلاش زیادی توانست به اردوی تیم ملی نیز راه پیدا کند.

مهدیه طاهری ممرآبادی از 3 سال گذشته به همراه سایر نوجوانان روستای ممرآباد ، رو به رشته ای جذاب ، مفرح و سنتی به نام هفت سنگ آورده اند.

در نگاه اول این ورزش قدیمی و در عین حال نوپا ، مشتری زیادی نداشت ولی با برگزاری کارگاه آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف ، نوجوانان زیادی مجذوب این رشته مفرح شدند تا جاییکه امروزه تعداد 10 نفر از پسران و دختران روستا بطور حرفه ای به این بازی روی آورده اند.

تیم هفت سنگ دختران و پسران روستای ممرآباد بارها در مسابقات مختلف شهرستان مقام  اول را کسب نمود. ثمره این جدیت و تلاش بچه ها حضور مهدیه در اردوی تیم ملی و حضور 3 نوجوان پسر ( امیرحسین ملازاده - محمدبیگی-رضابرامکی) در اردوی تیم استان میباشد.

مهدیه طاهری تاکنون در 5 اردوی تیم ملی و در استانهای تهران - آذربایجان غربی - اصفهان - کرمان و کرمانشاه حضور داشت و در نهایت از سوی مربی تیم ملی برای مسابقه دوستانه و بین المللی با کشور آذربایجان انتخاب گردید.

این مسابقه در تاریخ 25 آذرماه و به میزبانی استان گیلان بصورت چهارجانبه ( ایران الف - ایران ب - آذربایجان الف - آذربایجان ب) برگزار شد و در پایان مهدیه طاهری به همراه تیم ایران ب موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره گردید.


نظرات  (۱)

وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه
به تواناییش ایمان داری . . .
.
.
.
ولی
.
.
.
وقتی خدا مشکلت رو حل نمی کنه
به تواناییت ایمان داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی