روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

۱

محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: برنامه بشارت در جهت پویائی و انسجام برنامه ای در ماه مبارک رمضان در سه بخش مردمی،کانونی و ویژه طراحی شده است.


 

وی تصریح کرد: در بخش مردمی مسابقه ای با رویکرد تبلیغی و ترویجی و نگاه نو آماده شده است که همه کانون ها باید بر طبق ضوابط این بخش را بصورت عمومی در ماه مبارک رمضان اجرائی کنند و هدف از اجرای این بخش توجه به مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با شیوه ای جدید و جذاب است که این بخش با محوریت خانواده برگزار می شود.

 

عبداللهی خاطر نشان کرد: در بخش کانونی یا اختصاصی کانون باید در طول ماه مبارک رمضان یک سوره از قرآن یا یک بخش از نهج البلاغه را انتخاب نماید و در جهت ترویج مفاهیم آن تلاش کند که در این بخش کانون در انتخاب شکل و نحوه اجرا آزاد است و می تواند به شیوه های مختلف اعم از برگزاری مسابقه ، تفسیر و یا برگزاری جشنواره با محوریت یک سوره آن را انجام دهد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد:در بخش ویژه کانون های منتخب باید در طول ماه مبارک رمضان مسابقات قرآنی ویا جشنواره های قرآنی و یا جنگ های قرآنی را برگزار نماید که اجرای بخش ویژه برنامه بشارت در کانون های منتخب و مراکز ویژه فراغتی انجام خواهد شد.

 

وی حفظ سوره یاسین برای مقطع سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، نقاشی، عکاسی و آوای ربنا را از مسابقات این برنامه بزرگ قرآنی فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد:به نفرات برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

عبداللهی اظهار کرد:در بخش مسابقه نقاشی که در تمامی سنین برگزار می گردد نونهالان باید به موضوعات نیکی به پدر و مادر، محبت و دوستی،امام زمان (عج)،مسجد و نماز جماعت و ماه رمضان بپردازند ضمن اینکه نوجوانان نیز باید به موضوعات ارتباط با خدا،احترام به والدین ،سفره های افطاری،کمک به نیازمندان و مسجد و نماز جماعت بپردازند همچنین در بخش نقاشی مادران باید به موضوع ماه رمضان پرداخته شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به موضوعات مسابقات عکاسی و آوای ربنا اشاره کرد و گفت:موضوعات مسابقه عکاسی نماز جماعت، شب های قدر ،سفره های افطاری و مناجات و ارتباط با خدا است ضمن اینکه در مسابقه آوای ربنا که در مقطع سنی ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می شود شرکت کنندگان باید ربناهای معروف قرآنی که در ماه رمضان خوانده می شود را با صدای خوش اجرا و ضبط نموده و به دبیرخانه استان ارسال نمایند.

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی