روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

۰

همزمان بابرگزاری جشنواره کیک وشیرینی وباحضور مادران وفرزندان دومین جشنواره نقاشی روستا باموضوع کارگران و معلمان برگزارگردید.

عصر دیروز جشنواره کیک وشیرین در محل زینبیه روستای ممرآباد برگزارشد که بابرنامه ریزی قبلی و باتوجه به حضور مادران وفرزندان ( جهت ایجادنظم و انضباط  وسرگرمی کودکان و نوجوانان ) وباهدف شناخت استعدادها و پاسداشت مقام معلمان و کارگران ، جشنواره نقاشی ( دوره دوم) برگزارشد  که تعداد 32 دختر و 30 پسر هنر خودرا به روی کاغذ آوردند.

در این برنامه که باحضور جناب آقای مجید انوری و همسرشان ( کارشناس امور تربیتی فرزندان) همراه بود ، در قسمت غربی نمایشگاه و در 2 حلقه جداگانه فرزندان روستا مشغول نقاشی کشیدن شدند.

درپایان به نفرات برتر هدایایی ازطرف کانون فرهنگی مسجدروستا تقدیم عزیزان گردید :

نفرات برتر :

رده سنی 5 تا 7 سال :

1. یوسف دلیری   فرزند محمد

2. مسعود شفیعی  "     علی

رده سنی 7 تا 10 سال :

1. سعیده بیگی   فرزند حسین

2. نرجس طاهری   "        رضا

رده سنی 10 تا 15 سال :

1. فاطمه ذوقی   فرزند علی 

                                     2. زهرابژند            "  مهدی        


***********************

براساس برنامه ریزی کانون ، تدارک همایش دارت ویژه بانوان نیز دیده شده که تعداد 46 نفر ازبانوان حاضر در نمایشگاه باهم به رقابت پرداختند که درپایان به دو نفر از کسانیکه بیشترین امتیاز را کسب نمودند ، هدایایی از طرف کانون تقدیم گردید :

1. سرکارخانم حمیده نجفی

    2. "     "      محدثه دلیری   


***********************

یکی از دغدغه های کانون بحث کتاب و کتابخوانی بوده که جهت ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد میل و انگیزه در کانون خانواده ها به مطالعه کتاب ، طرح ابتکاری کانون باعنوان مسابقه خلاصه نویسی به مرحله اجرا درامده است.

طبق این طرح کتابهایی باموضوعات مختلف و در رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در اختیار علاقمندان قرار میگیرد تا پس از مطالعه ، خلاصه ای از کتاب را بصورت مکتوب تحویل داده و متقابلا از طرف کانون هرماه به قید قرعه به یک نفر هدیه ارزشمندی تقدیم گردد.

درحاشیه نمایشگاه دیروز ، تعداد 15 نفر از بانوان باانتخاب کتابهای موجود در این مسابقه شرکت نمودند.

                        

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی