روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

۰

رشید سلحشور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه این وقف به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط خانواده شهید محمدرضا فرزانه ثبت شد، ابراز کرد: این خانواده شهید، هزار مترمربع باغ انگور و یک ساعت آب کشاورزی را وقف کردند.

فرهنگ‌سازی در راستای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت با وقف

وی برگزاری یادواره شهدا در روستای ممرآباد را از اهداف این وقف توسط خانواده شهید فرزانه دانست و ابراز کرد: امیدواریم همان‌گونه که والدین شهدا در سال‌های گذشته موقوفات خوبی در بخش‌های مختلف ایجاد کردند، بتوانیم با فرهنگ‌سازی در راستای توسعه فرهنگ جهاد و شهادت با وقف جدید گام برداریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، اظهار کرد: وظیفه‌ای که امروز بر دوش تک تک ما نهاده شده این است که با ایجاد وقف جدید بتوانیم زمینه توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کاشمر جزو ۱۵ شهر وقفی کشور است و مردم این شهرستان در راه خدا و با عناوین مختلف موقوفات زیادی به ثبت رسانده‌اند، یادآور شد: متأسفانه خون سرخ شهدا در میان موقوفات کمرنگ است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی