روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

۰

+Samsung Galaxy S6 edge - ملاقات با پرچمدار.

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ


galaxy-s6-edge-plus






Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


نزدیک به یک سال پیش در چنین روزهایی در لیست اسمارت‌فون‌های متعدد سامسونگ با وجود تفاوت‌های فراوان در کارایی و امکانات، یک روند ثابت و نسبتا بدون تغییر در مبحث طراحی و شکل ظاهری مدل‌های گوناگون به چشم می‌خورد؛ اسمارت‌فون‌های این شرکت با وجود آنکه در بالاترین سطح از صفحه‌نمایش‌های پیشرفته AMOLED با وضوح QHD، دوربین‌های مدرن با قابلیت فیلم‌برداری 4K و جدیدترین نسل پردازنده‌های موبایلی بهره می‌‌گرفتند اما در زمینه طراحی و ساخت نسبتا مشابه یکدیگر به نظر رسیده و المان‌هایی نظیر بدنه‌های پلاستیکی، زوایای گرد چهارگوشه دستگاه، کاور باتری با جنس نازل و ترکیب سه دکمه زیر صفحه‌نمایش در اغلب تولیدات این شرکت از پرچمداران تا ارزان‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون‌های این برند به چشم می‌خورد. این مسئله که در طی سالیان گذشته مهم‌ترین انتقاد قابل قبول از مجموعه اسمارت‌فون‌های سامسونگ به حساب می‌آمد سرانجام در اوائل سال جاری میلادی با ارائه دو پرچمدار کاملا متفاوت Galaxy S6 و Galaxy S6 edge پاسخ داده شد، مدل‌هایی که ضمن حفظ برخی المان‌های ساختاری گوشی‌های سامسونگ، کیفیت و ظاهر پرچمداران این برند را به سطحی استاندارد و هم ردیف با دیگر گوشی‌های برتر بازار ارتقا دادند.





تفاوت اصلی مابین Galaxy S6 و Galaxy S6 edge به کناره‌های خمیده صفحه‌نمایش در مدل edge تعلق داشت که آن را به نمونه‌ای متفاوت بدل می‌ساخت. میزان فروش و استقبال کاربران از این دو مدل در عمل با پیش‌بینی‌های اولیه سامسونگ تفاوت‌های فراوانی داشت بطوری‌که برخلاف برآوردهای اولیه، اقبال عمومی به مدل Galaxy S6 edge فراتر از حد انتظار بوده و در مقابل، Galaxy S6 چنین استقبال خارج از انتظاری را تجربه نکرد. این وضعیت که طبق برخی گزارش‌ها در برخی برهه‌های زمانی به انبارهای مملو از Galaxy S6 و خالی از Galaxy S6 edge منجر شد سامسونگ را با سمت و سوی علائق خریداران و نتایج ارائه دو پرچمدار کاملا نزدیک به یکدیگر به صورت همزمان به بازار آشنا ساخت. با توجه به شکل‌گیری این روند پیش‌بینی نشده و غیر منتظره اتخاذ تصمیماتی جهت کنترل فروش Galaxy S6 edge و تقویت بازار Galaxy S6 کاملا طبیعی به نظر می‌رسید؛ راه‌ حل سامسونگ برای رفع این مشکل ظاهرا در ارائه یک اسمارت‌فون جدید نهفته بود. Galaxy S6 edge+ که همزمان با معرفی Note5 به معرض دید عموم گذاشته شد در مقایسه با Galaxy S6 edge تنها با یک تغییر بزرگ یعنی افزایش 0.6 اینچی سایز صفحه‌نمایش همراه شده و ارائه آن در نگاه اول با توجه به گذشت تنها 4 ماه از حضور سری پیشین S6 در بازار چندان منطقی به نظر نمی‌رسید. از دیدگاهی دیگر اما ارائه edge+ در این زمان اقدام هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد؛ این مدل با تکیه بر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و ارتقا حافظه RAM نگاه کاربران علاقه‌مند به این رده را از S6 edge کاملا به سمت خود منحرف ساخته و نه‌تنها مشکلات احتمالی سامسونگ در تامین نیاز بازار به S6 edge پیشین را به خوبی برطرف می‌سازد بلکه با حذف یک رقیب سرسخت خودی از مقابل Galaxy S6، به تقویت بازار پرچمدار اصلی سامسونگ در سال جاری کمک فراوانی خواهد کرد. Samsung Galaxy S6 edge+ موضوع بررسی این نوبت است.

جعبه محتویات

Galaxy S6 edge+ با باکس محتویاتی کاملا مشابه دیگر اعضای خانواده S6 یعنی یک جعبه سفید رنگ نسبتا ساده ارائه می‌شود. محتویات این جعبه نیز تفاوت خاصی با گذشته نداشته و علاوه بر خود گوشی و نوشته‌های راهنما، اجزای قابل انتظاری شامل شارژر، هدست سیمی، ابزار خارج کردن سیم‌کارت و البته کابل USB در آن به چشم می‌خورند.


Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس



یکی از تغییرات این مجموعه در طراحی باکس قرارگیری هدست آن رخ داده است جایی‌‌که بالاخره سامسونگ نیز به اهمیت قرار دادن هدست سیمی خود در یک باکس شکیل‌ و زیبا پی برده و با وجود آنکه تغییر خاصی در طراحی و شکل ظاهری خود هدست به چشم نمی‌‌خورد اما استفاده از یک جعبه مدرن، ظاهری پیشرفته‌تر به این قطعه بخشیده است. با حضور این باکس جدید،‌ اینک نه‌تنها خود هدست‌ها بلکه جعبه آنها نیز به میزان زیادی به EarPodهای اپل شباهت پیدا کرده است.


Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس



Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس



Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


فرایند شارژ سریع در این گوشی نیز همانطور که پیش از این نیز اشاره شد پیش‌بینی شده و طبق گفته‌های شرکت سازنده از صفر تا 100 درصد باتری در حالت شارژ سریع با سیم تنها به 90 دقیقه زمان نیاز دارد. این فرایند در شارژ بی‌سیم نیز پیش‌بینی شده و طبق ادعای سامسونگ زمان مورد نیاز برای پر شدن کامل باتری در حالت بی‌سیم نیز تنها 120 دقیقه است.

Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


صفحه قفل مثل گذشته حاوی اطلاعات زمان، تاریخ و آب و هوا در بالا، ‌نوتیفیکیشن برنامه‌ها در مرکز و دو میانبر دسترسی مستقیم به شماره‌گیر و دوربین در پایین می‌شود. برای باز کردن قفل این قسمت علاوه بر شیوه‌های معمول و متداولی همچون وارد کردن پسورد، پین‌‌کد، پترن و Face unlock می‌توان از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز بهره برد.

Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس


کلام آخر

Samsung Galaxy S6 edge+ - سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس

Samsung Galaxy S6 edge+ با ارتقا سایز صفحه‌نمایش به 5.7 اینچ، موضع سامسونگ در قبال پرچمداران جدید سایر برندها را کاملا تقویت می‌کند. کیفیت بالای صفحه‌نمایش، دوربین‌ عکاسی و فیلم‌برداری کاملا پیشرفته، گزینه‌های پردازشی مدرن، ارتقا حافظه رم به 4 گیگابایت، دوام بالای باتری و ارتباطات گسترده نکات مثبت اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند و در سوی دیگر ضربه پذیر بودن دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع،‌ جذب فوق‌ العاده اثرات انگشت، دسترسی نداشتن به باتری، حذف ورژن 128 گیگابایتی و نبود اسلات حافظه در کنار قیمت نسبتا بالاتر در مقابل رقبا برخی از مهم‌ترین موارد منفی قابل ذکر در مورد این مدل به حساب می‌آیند.


galaxy-s6-edge-plus







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
احمدرضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی