روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۰

بیانیه کانون فرهنگی مسجدجامع روستای ممرآباد

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بسمه تعالی

کانون فرهنگی مسجدجامع روستای ممرآباد ، ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم میری  به نمایندگی از اهالی محترم و فهیم روستای ممرآباد ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از حرکت فرهنگی و خداپسندانه ایشان  بویژه  جناب سرهنگ محمد میری بعمل می آورد.

ایشان طی اقدامی بجا و فرهنگی از اهالی محترم و میمهانان گرامی درخواست نمودند از چاپ و به همراه آوردن هرگونه اعلامیه – پلاکارد – پارچه و بنر جهت ابراز همدردی خودداری نمایند.

شایان ذکر است اعضاء محترم هیئت امنای کانون : آقایان غلامرضا نوری – کاظم ملازاده - محمودسروری – دکتر حسین حسین نژاد – اعضای محترم شورای اسلامی و دهیاری و در راس آنها حجت الاسلام حاج آقای رفیق ، بطور جدی پیگیر اجرای طرح موسوم به نذر فرهنگی میباشند که بواسطه آن تمامی افراد و بویژه خانواده های متوفی در چنین مراسمی بجای هزینه های مربوط به مراسم کفن و دفن و با نیت قربتا الی الله و جهت آمرزش امواتشان ، به امورات اقتصادی – فرهنگی - آموزشی روستا رسیدگی و کمک نمایند.

از جمله : کمک به تامین جهیزیه دختران و تامین هزینه های تحصیل فرزندان و تامین هزینه های دارویی و پزشکی در خانواده های کم درآمد – کمک به ساخت اماکن فرهنگی –آموزشی و ورزشی از قبیل : کتابخانه – سالن مطالعه – سالن ورزشی.

امیدواریم حرکت فرهنگی و خداپسندانه خانواده های میری که نمونه بارز آن در ماه گذشته و با اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان شروع شده و امروز با درخواست شان مبنی بر ممانعت ازچاپ اطلاعیه های همدردی نمود پیداکرده است ، نقطه عطفی باشد در جهت پیشرفت فرهنگی روستا. 

                                    ملتمس دعا                                  

کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد

شادی اموات صلوات

5/5/1394
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
رضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی