روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ

۱

مذاکرات فشرده و بی‌سابقه هسته‌ای پس از 22ماه تلاش شبانه‌روزی فرزندان ایران و 18 روز مذاکره بی‌وقفه در وین، به جمع‌بندی نهایی رسید. خبرنگاران به محل برگزاری نشست خبری قرائت بیانیه جمع‌بندی منتقل شدند و همه منتظر هستند تا محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی پایان مذاکرات را اعلام کنند.

جان کری : ما هرگز با مردم ایران مشکلی نداریم و می‌دانیم که تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران بر مردم عادی تأثیر گذاشته است.

دکترروحانی :دعای شما مردم مستجاب شده است ما امروز در یک مقطع مهم تاریخی هستیم.تحریم هرگز به موفقیت نرسید اما اثرش را بر زندگی مردم گذاشته بود.

اوباما خطاب به کنگره: این توافق امنیت ملی ما را تأمین می‌کند/ من هر قانون و مصوبه‌ای را که مانع از اجرای این توافق شود وتو خواهم کرد.

محمدجوادظریف: امروز یک روز تاریخی است. برای ما افتخار بزرگی است که اعلام کنیم که به یک توافق درمورد موضوع برنامه هسته ای ایران دست یافته ایم. 
این توافق فرصت های جدیدی را خواهد گشود و گامی است رو به جلو برای پایان دادن به بحرانی که بیش از 10 سال به طول انجامیده است.
امروز یک روز تاریخی است.این دستاورد محصول یک تلاش جمعی است. تصمیمات تاریخی هیچ گاه آسان نیست.


ترلان پروانه، بازیگر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
رضا طاهری

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۷ محمد عباسی
آپــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــم
آپـــــــــم
آپــــــم
آپـــم
آپم
یه سر بزن
منتظرتم ها
hamechizz.blog.ir
اومدی نظر یادن نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی