روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

۱

اجازه نمیدهیم...

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

رهبر معظّم انقلاب در دانشگاه امام حسین علیه‌السّلام: حالا در همین مذاکرات باز حرفهای تازه‌ای میزنند. [مثلا] بازرسی‌ها، گفتیم که اجازه نمیدهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ بازرسی‌ای از سوی بیگانگان صورت بگیرد. میگویند بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم یعنی در واقع بازجویی کنیم. من اجازه نمیدهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران بخواهند بنشینند حرف بزنند.



لازم به ذکر است کمیته صیانت از منافع ایران طی فراخوانی از مردم ایران دعوت کرد در روز جمعه ۸ خرداد با برگزاری راهپیمایی «اعتراض به توافق به هر قیمتی» پیام عزت و اعتراض خود به سیاست «توافق به هر قیمت» را بار دیگر به مسئولین کشور و به دشمنان خارجی اعلام کنند.



نظرات  (۱)

سلام خدمت شما دوست عزیز!!
*با داشتن بنری زیبا وبسایت خود را بیشتر تبلیغ کنید!!
*تخفیف 50 درصدی یاس بنر برای شما!!
*ساخت بنر و هدر و لوگو و کاور های تبلیغاتی!!
*با کیفیت عالی و قیمت کم نظیر!!
از سفارش خود پشیمان نخواهید شد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی