روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

۰

برنامه ویژه کانون برای غبارروبی مسجدروستا

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ


هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان ، برخی از اهالی روستا بصورت خودجوش اقدام به غبارروبی و نظافت مسجد و حسینیه روستا میکنند.

در نظر داریم این کار مقبول و پسندیده را در ابعاد بهتر و گسترده تری باهمت و مشارکت گسترده مردم و  خانواده ها به انجام برسانیم.

روز جمعه 22 خرداد آخرین جمعه ماه شعبان است که بهترین فرصت برای نظافت و شستشوی فرشها میباشد.

در روزهای آتی اقدام به تشکیل ستاد اقامه نماز در سطح روستا خواهیم نمود و طی اطلاعیه ای از تمامی مردم باصفای روستا دعوت خواهیم کرد در این تشکیلات مارایاری کنند.

هدف از تشکیل این ستاد ، دعوت از داوطلبین خواهد بود جهت تقسیم امورات مربوطه و همچنین برگزاری جلسات همفکری جهت برگزاری هرچه مطلوب تر نماز جماعت مغرب وعشاء در ماه مبارک در فضای باز ( داخل صحن مسجد یا اطراف پارک جنب مسجد) و همچنین برنامه ریزی مدون جهت اقامه مطلوب نمازهای عید فطر - عیدقربان و ظهرعاشورا .

مخاطبین عزیز هرگونه نظرات و پیشنهادات خودرا در این زمینه برای ماارسال نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی