روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

خراسان رضوی - شهرستان کاشمر - روستای ممرآباد

روستای ممرآباد

وبسایت روستای ممــرآباد
روستای ممرآباد در 4 کلیومتری جنوب غرب شهرستان کاشمر ( استان خراسان رضوی ) واقع شده است. این روستا از طرف غرب به روستای عشرت آباد ، سمت جنوب به روستای شوکتیه ، از سمت شرق به روستای مغان و از سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود.
مجمع فرهنگی ممرآبادبصورت یکپارچه و متحد باحضور آقایان و بانوان متشکل از اعضای محترم بسیج - شورای اسلامی - دهیاری - شورای ورزش - هیئت امنای مسجد و روحانیت محترم در قالب کانون فرهنگی روستا فعال میباشند.

مدیر سایت :
رضاطاهری ممرآبادی
09105765428

بایگانی
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

۰

پایان مسابقات فوتسال روستایی عشایری

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
پایان مسابقات فوتسال روستایی عشایری

پنجمین  دوره مسابقات فوتسال روستایی شهرستان تحت عنوان جام نوروز 1394  

 

گزارش برگزاری مسابقات  در رشته فوتسال بزرگسالان    

1-       زمان برگزاری : از روز 12/01/1393 لغایت 25/1/1394

2-      زمان و مکان افتتاحیه : روز 12/1/1394  – سالن ورزشی شهید چمران کاشمر با حضور مسئولین برگزاری مسابقات زیر نظر کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشمر و کمیته مسابقات ورزشی هیئت روستایی شهرستان و همکاری سرپرست  فنی مسابقات و همکاری هیئت ورزشی بخش مرکزی کاشمر  

3-      تعداد تیمهای شرکت کننده : تعداد 10 تیم از روستاههای بخش مرکزی شهرستان  

4-      تیمهای شرکت کننده در مسابقات فوتسال به شرح جدول ذیل می باشد:

 

        نتایج و مشروح کامل مسابقات :

      این مسابقات در تاریخ 12/1/1394  شروع و بمدت 5 روز برگزار گردید؛ که جمعاً تعداد12 بازی در مرحله مقدماتی بازیها به انجام رسید که تیمهای دهیاری زنده جان ، دهیاری فرگ ، شهید زحمتکش روستای قوژد و شادروان گلدوست عارف آباد به مرحله بعدی صعود نمودند که تعداد 4 بازی انجام ونیمه  نهایی بین شهید زحمتکش قوژد و شهدای فرگ برگزارو تیم قوژد با غلبه بر تیم فرگ به فینالراه یافت --- و تیم دهیاری زنده جان مقابل تیم عارف اباد قرارگرفت و برنده شد که دو تیم به فینال و دو تیم رده بندی راه یافتند و روز پایانی مسابقات که در تاریخ سه شنبه 25/1/1394  ساعت 20 با برگزاری بازی رده بندی بین تیمهای شهدلی فرگ و شادروان گلدوست عارف آباد  برگزار گردید که تیم شهدای فرگ 5 بر 1 برنده شد و به مقام سوم دست یافت و در بازی بعدی دیدارفینال را دوتیم دهیاری زنده جان و شهید زحمتکش قوژد برگزار که نتیجه در پایان 40 دقیقه 4بر1 شد و مقام قهرمانی  به تیم دهیاری زنده جان برای دومین سال پیاپی رسید و تیم شهید رحمتکش قوژد برای چهارمین دوره پشت و سرهم به مقام نائب قهرمانی رسید.

شایان ذکر است که تیم جوانان روستای قوژد برای اولین بار درآذرماه سال 88 به سومین دوره المپیاد استانی روستایی استان اعزام که به مقام سومی دست یافت و بعد از آن هم هنوز المپیاد استانی در رشته فوتسال در مشهد مقدس برگزار نگردیده است .

 

            مقام اول ------------دهیاری زنده جان

            مقام دوم ------------ شهید زحمتکش قوژد

            مقام سوم ----------- دهیاری شهدای فرگ

 

5-    اهداء جوایز مسابقات وحضور مسئولین فرماندار محترم شهرستان و جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کاشمر و مدیریت تربیت بدنی سپاه ناحیه و معاونت محترم بنیاد شهید وامور ایثارگران و تنی چند از مسئولین دیگر مراسم اختتامیه و اهداء جوایز مسابقات همزمان در محل سالن با حضور مسئولین محترم و دهیار محترم روستاها و بخشدار محترم بخش مرکزی در محل سالن برگزار گردید . و به عناوین برتر در مسابقات تندیس یادبود  و حکم قهرمانی اهداء گردید. 

روابط عمومی هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان کاشمر 

.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵
رضا طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی